אנחנו בסוכנות הביטוח מהווים אוזן קשבת עבורכם ומעורבים אישית בכל טיפול רפואי, ע"י ניהול  התביעה וניצול מטבי של הפוליסה שברשותכם, במטרה לשמור על הבטחון הכלכלי שלכם.


 הפורטל לביטוח ולהתנהלות מונעת 

(שקיפות,חדשנות,עכשוי)​

 לשירותך 24/7 בטלפון 03-7522006
ובנייד -054-4581930


ז'בוטינסקי 155 רמת גן (בית נח)

טל' 03-7522006 פקס' 03-7522007
דוא"ל yaniv@my-ins.co.il

















.

טיפים לנסיעות לחו"ל 02/2019


להלן טיפים חשובים שיכולים לסייע לכם לפני טיסה ובזמן השהות בחו"ל:

מי שרכש פוליסת נסיעות לחו"ל והשתנה מצבו הרפואי טרם יציאתו ,חייב לדווח לחברת הביטוח על שינוי במצב גם אם מדובר בדבר פעוט ,כל זאת על מנת לעדכן את הפוליסה בכדיי להיות מבוטחים גם בגין שינוי מצב הבריאות בחו"ל

1. לא מספיקים לרכוש את הביטוח בזמן ובינתיים משתנה מצבכם הרפואי /של בני המשפחה
    ונבצר מכם לטוס.
    ללא כיסוי ביטוחי מתאים לא ניתן לתבוע החזר בגין טיסות ובתי מלון.
    הטיפ-יש לרכוש את הביטוח מייד לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה/בתי המלון.
    מדובר בעלות זניחה של הביטוח יחסית לעומת הסכום ששולם והושקע למטרת הנסיעה.

2. חלק מהלקוחות עדיין רוכש ביטוח נסיעות באמצעות סוכני נסיעות.
    סוכן הנסיעות ממלא טפסים ללא התייחסות מקצועית למצבם הרפואי של הנוסעים
    ובמקרה הטוב מעביר ליד לחברת הביטוח עימה יצר קשר עסקי.
    ביום קרות האירוע סוכן הנסיעות ישלח אתכם לחברת הביטוח ויסיר מעל עצמו
    האחריות לטיפול וליווי ואתם לא תפוצו כראוי ואם בכלל.
   הטיפ-יש לרכוש ביטוח דרך סוכן ביטוח מורשה עם התמחות ספציפית לבריאות.
   כל טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר הן רפואית והן כספית.

3. במידה ואתם מעונינים לרכוש מהר את הביטוח דרך האפליקציה/אתר החברה
    וקיימת בעיה רפואית לא פעילה
    (לדוגמא-אסטמה מילדות כאשר השימוש במזרק פעם בכמה שנים),
    יש לדווח על כך בשאלון הבריאות.
    לרוב אנשים נוטים לא לייחס חשיבות לבעיה רפואית שצצה פעם ב....או שאינה מסכנת חיים .
    הטיפ-במידה וקיימת בעיה כלשהי עדיף לשוחח איתנו ואנו נפעיל שיקול הדעת
    עבורכם ונייעץ מה כדאי לעשות ,כאשר כל מקרה לגופו וזאת על מנת
 
    שלא תעמדו מול שוקת שבורה ביום בו תאלצו לתבוע את חברת הביטוח.

4. לקוחות עדיין לוקחים עימם תכשיטים יקרי ערך.
    תכשיטים אלו מבוטחים בסכומי ביטוח נמוכים דרך פוליסות הנסיעות לחו"ל .
   הטיפ-מומלץ להשאיר תכשיטים יקרי ערך בבית (עדיף בכספת)
   או לחילופין לוודא שהינכם מבוטחים במסגרת ביטוח דירה.

5. במידה ומזוודה נגנבת יש להגיע מיידית לתחנת המשטרה הקרובה
    ולהצהיר בכתובים על אובדן הציוד ותכולתו.
    הטיפ-יש לקבל עותק מהדוח עם חותמת פרטי המקבל ובמקביל לצלם במכשיר
    הנייד ולשלוח אלינו בווטסאפ או ב-SMS ולדווח כמובן און ליין לחברת הביטוח.

6. רבים מהלקוחות טסים ללא חבילת סלולר לשיחות אלא חבילת אינטרנט בלבד.
    ביום בו תזדקקו לסיוע מחברת הביטוח לא ניתן להסתמס או לשלוח הודעת ווטס אפ
    אלא לשוחח עימם בטלפון  סלולרי/קווי ,בחלק גדול מן המדינות באמצעות שיחת חינם,
    ניתן להתקשר גם ב-skipe או במייל אך הדבר לא תמיד מצליח.
   הטיפ-מומלץ לרכוש חבילת שיחה מינימאלית למקרים בהם חו"ח תצטרכו
   לשוחח עם חברת הביטוח על מנת שיטעינו עבורכם את הפספורטכארד.


7. בקונקשיין בין טיסות קורה לא פעם שהמזוודה לא מגיעה בזמן ליעד.
    במקרה כזה יש לפנות ראשית למחלקת lost and found בשדה התעופה
    ולדווח על אי הגעת הכבודה.
    לאחר מכן יש לפנות לחברת פספורטכארד על מנת שתטעין עבורכם את הכרטיס
    ב-150$ לאדם עבור מזוודה אחת וזאת למי שרכש ביטוח יומי.
    מי שרכש ביטוח שנתי חב' פספורט כארד תטעין לו סכום גבוה יותר
    בגובה 450 $ למזוודה לאדם.
    סכומים אלו נועדו לסייע ברכישת ציוד ראשוני(פיג'מה,גרביים,תחתונים,חולתות וכיוב'),
    עד אשר תגיע המזוודה.
   הטיפ-כאשר חברת הביטוח תטעין הכרטיס בסכום הכסף,תינתן לכם סיסמא למשיכה
   מכל כספומט לפרק זמן של 24 שעות,יש למשוך הכסף בחו"ל.

   לא ניתן למשוך את סכום הכסף בארץ(הכטיס תקף בחו"ל בלבד).
   בנוסף בהגעת הכבודה אין צורך בדיווח לחברה על כך שהיא הגיעה .
   דיווח לחברה יגרום לסגירת התביעה ולאי יכולת לממש את הכסף.

8. קיימים עדיין לקוחות ובייחוד אלו הסובלים מבעיות רפואיות ומבוגרים אשר פונים
    לקופת חולים לצורך רכישת ביטוח וזאת מתוך
    הנחה שקופת החולים מכירה היטב את מצבם הרפואי ורואה את התיק בזמן השיחה.
    בשל ההנחה הזו הם אינם מוסרים את
    מלוא האינפורמציה הרפואית אלא משיבים לשאלות הספציפיות.
    הטיפ-ראשית הביטוח נעשה באמצעות נציג טלפוני מטעם חברת הביטוח
    ולא דרך קופת חולים ,כך שאינו מכיר כלל וכלל את הבעיות הרפואיות והתיק

    הרפואי שלכם אינו בהישג ידו (אסור בחוק).
    שנית-פעמים רבות הלקוחות אינם יודעים שהנציג קיבל אותם לביטוח
    למעט הבעיות הפעילות שדווחו,

    כך שרק ביום הפקודה יידעו על כך וזה כבר יהיה מאוחר.
    יש לדאוג שהביטוח יעשה ע"י סוכן ביטוח מקצועי המבין בתחום הבריאות
    והמוודא שהבעיות הרפואיות יהיה בכיסוי ביטוחי.

 9. נוסעים לחו"ל ומתכננים אולי לעשות טיול ג'יפים או טרקטרונים ?
     מדובר בספורט אתגרי שיש לרכושו מבעוד מועד בארץ.
    הטיפ-אל תיקחו סיכון וגם אם מתוכנן ספורט אתגרי של כמה שעות יש
    לרכוש כיסוי לספורט אתגרי על כל ימיי הנסיעה ולצאת בראש שקט מהארץ.


10. יוצאים להפלגה ארוכה וחוששים שלא תוכלו ליצור קשר מהנייד
     הטיפ-מומלץ לפני היציאה למסור את שם הספינה,טלפונים ליצירת קשר
     ומסלול הנסיעה לבני המשפחה הקרובים וכן לסוכן הביטוח שלכם.

     בזמן ארוע קשה לאתר בטלפונים ניידים ודרך המילים את הלקוחות
     כי אין קליטה במרבית הזמן,לכן מומלץ להתכונן מבעוד מועד.


11. יוצאים לסקי,לטיול במדינת עולם שלישית?
      אחד האירועים הלא נעימים הוא חילוץ ממקום האירוע עקב בעיה רפואית,
      אובדן התמצאות במרחב רעידת אדמה וכיוב'.
     טיפ-חובה לרכוש לפני יציאה מהארץ כיסוי לאיתור חיפוש וחילוץ,
     רבים חושבים שהכיסוי קיים כבר במסגרת בסיס התוכנית.

     הטסה רפואית הינה הטסה משדה התעופה בחו"ל לשדה בארץ.

     רוצים להימנע מפציעות במהלך הסקי?
     טיפ-בצעו הכנה ע"י כניסה לכושר גופני מס' שבועות לפניי בדגש לשיווי משקל 
     וקואורדינציה.מאוד חשוב לבצע תרגילי חימום לפני כל גלישה וכן שחרור לאחר מכן.
     יש לברר תנאי הגלישה ולהכיר היטב את המסלול על כל מפגעיו ולהיזהר
     שלא לסטות ממנו

12.מבוטחים וותיקים שיש ברשותם כרטיס פספורטכארד נוסעים לא אחת לחו"ל
     ללא בדיקת תוקף הכרטיס וכאשר קורה אירוע בחו"ל ,
     חברת הביטוח לא יכולה להטעין הכרטיס כי איננו פעיל
     (אתם עלולים לשלם השתתפות עצמית בהגשת הניירת לחברה בשובכם לארץ).
     טיפ-לפני יציאתכם מהבית יש לבדוק האם הכרטיס בתוקף,
     במידה ולא יש לאסוף כרטיס חדש בשרוול D לאחר כניסתכם לדיוטי פרי.

13. רוכשים דיל מצוין לחו"ל חודשים רבים לפני יציאתכם מהארץ ומפחדים שלא תהו בכיסוי.
      טיפ-באפשרותי לבטח אתכם 120 יום לפני לפחות ,
      כאשר הכיסוי שיינתן יהיה עבור מי שנוסע בלבד,3 חודשים לפני צאתכם מהארץ
      הכיסוי יורחב 
גם עבור בני משפחתכם מדרגה ראשונה.
      התשלום הינו בגין ימי השהייה בפועל בחו"ל ולא בגין התקופה שרכשתם לפניי.

14. מי שירכוש ביטוח מבעוד מועד ושמצבו הרפואי ישתנה עד יציאתו מהארץ
      (גם בביטוח היומי וגם בביטוח השנתי)ולא ידווח על כך לחברת הביטוח עלול
      למצוא את עצמו ללא כיסוי ביטוחי.
      טיפ-ע"פ תנאי הפוליסה יש לדווח על כל ארוע רפואי חדש טרם יציאתכם לחו"ל,
      הרי בכל מקרה חברת הביטוח תבטח אתכם אך חשוב

     שתגבה מכם את פרמיית הסיכון הנכונה(תוספת במחיר)
     במידה ויוחלט על ידה ושתצאו מהארץ מכוסים באופן מלא.

15.משכירים רכב /קרוואן בחו"ל ,הידעתם שניתן לרכוש דרך חברת ההשכרה כיסוי
     לביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה או נזק?כמו כן הידעתם שהעלות
     היומית עלולה להגיע לפי 2 מהעלות המקובלת בענף?
     טיפ-ניתן לרכוש הכיסוי באמצעות פספורטרארד בעלות יומית של 8$ ליום בלבד,
     גם להנות ממחיר אטרקטיבי וגם להתנהל בזמן אירוע מול חברה ישראלית שתספק
     לכם באופן מיידי הכיסוי.

16.שכרתם רכב /הצטרפתם לנסיעה עם בני משפחה/חברים והשארתם ציוד יקר ערך
     ביציאתכם,דעו פרצה קוראת לגנב,הציוד היקר שייגנב יכוסה במקסימום-250$ .
     טיפ-יש לקחת את הציוד יקר הערך כגון:מצלמה,טלפון,בגדים יקרים וכיוב' יחד איתכם
    בכדי למנוע עוגמת נפש ותסכול.

17.מעונינים למנוע פריצה לביתכם-מי שזוכר/שמע מה קורה בבית לאחר פריצה,
     מדובר בבלאגן עצום והפורצים לא פעם יוצרים נזקים שעלותן גבוהה מאוד.
     טיפ-ניתן לשדרג מערכות החשמל לבית חכם,כך שהאורות והתריסים מידי
     מס' שעות משנים אזור וזוית.


     


ט.ל.ח



אשמח שתעבירו הטיפים לחברים ובני משפחה על מנת שכולם יעברו את נסיעותיהם
בשלום ובבטחה, כמו כן במידה וברשותכם טיפים נוספים אשמח לקבלם למייל.