אנחנו בסוכנות הביטוח מהווים אוזן קשבת עבורכם ומעורבים אישית בכל טיפול רפואי, ע"י ניהול  התביעה וניצול מטבי של הפוליסה שברשותכם, במטרה לשמור על הבטחון הכלכלי שלכם.


 הפורטל לביטוח ולהתנהלות מונעת 

(שקיפות,חדשנות,עכשוי)​

 לשירותך 24/7 בטלפון 03-7522006
ובנייד -054-4581930


ז'בוטינסקי 155 רמת גן (בית נח)

טל' 03-7522006 פקס' 03-7522007
דוא"ל yaniv@my-ins.co.il

















.

רגע לפני יציאתכם לחו"ל מס' טיפים חשובים שאספתי על מנת שתוכלו לצלוח בקלות החופשה


1. לאור העומסים הכבדים בארץ ובחו״ל, ממליץ להעלות איתכם למטוס מזוודת טרולי בה יהיו
    בגדים לימים הראשונים במידה ותתקלו באיחור בהגעת הכבודה .במקביל יש לדווח לחברת
    הביטוח והיא תפצה אתכם ב-150$ .
    במקרה של אובדן כבודה חברת הביטוח תכנס לתמונה לאחר שתוגש ראשית תביעה לחברת
    התעופה(ע"פ חוקי התעופה)במידה ותדחה התביעה או תאושר חלקית.

2. שם על המזוודה וסימון המזוודה באמצעי ברור-כיום ניתן לראות במסופים מזוודות
    רבות שזהות אחת לשניה, אי רישום שם ,נייד וכתובת המזוודות עלולות
    להילקח ע"י נוסע אחר.

3. בחזרה לארץ יש לסרוק הדרכון ביציאה מהמטוס -קיימים עומסים כבדים על המכונות לכן יש לצאת
    מהשרוול אליו נכנסתם ביציאתכם מהמטוס ולעבור לשרוול אחר בה המכונה לרוב תהא פנויה.
    לא לשכוח לשמור על הכרטיס שיונפק מהמכונה וזאת בכדי להציגו בהמשך  .

4. הקורונה עדיין קיימת-לכן יש לרכוש כיסוי לביטול קורונה גם עבור מחוסנים וגם מחלימים.
    הכיסוי בארץ בגין ביטול יציאה ובעבור בידוד ושינוי בכרטיס טיסה כאשר
    נמצאים בחו״ל.

5. ספורט אתגרי-חלק גדול מהנוסעים סבור שספורט אתגרי קשור לסנפלינג, בנג'י וצלילה
    אך גם טיולי ג'יפים בשבילים ושייט מהווים חלק מן הכיסוי,לכן יש לזכור לרכושו.

6. לקחת כרטיסי אשראי ומינימום מזומן-לאור גנבות רבות בחו"ל מומלץ להשתמש  בכרטיסי
    אשראי ולהימנע מאחזקת מזומן בסכומים גבוהים(אין כיסוי ביטוחי לכך).
    מה גם שמשיכת מזומן מהבנק בארץ ,המרתו למדינת היעד ובחזור המרה לש"ח
    לא תמיד משתלם כלכלית ולכך יש להוסיף  ההתעסקות הרבה וההוצאות מסביב
    (חניה,דלק,המתנה ועוד).

7. מימוש נקודות הנוסע המתמיד-ממליץ להיעזר בסוכן הנסיעות שלכם למימוש הנקודות ,
    ניתן לטוס בסכומים נמוכים מאוד לאחר מימוש .כמו כן יש לוודא עד מתי הנקודות בתוקף
    עבור כל בני המשפחה.

8. ביטולי טיסות ע"י חברות התעופה-לאחרונה אנו עדים לביטולי טיסות רבים ,
    הפתרון שריון מס' טיסות במס' חברות תעופה לאותו היום באמצעות סוכן הנסיעות שלכם.
    ביטול טיסה באמצעות חברת התעופה אינו מזכה בהחזר מטעם חברת הביטוח,
    יש לתבוע את חברת התעופה .

9. תרמילאים הנוסעים מעל לחודש ימים ורוכשים ביטוח באמצעות פספורטכארד ,
    קיימת הטבה בגובה 15% בהשכרת טלפון לוויני דרך חיליק מגנוס.

10.ביטול מכל סיבה- עד לתחילת הקורונה היה כיסוי לביטול נסיעה מכל סיבה
     שהלקוח החליט מבלי לפרט,כיום הכיסוי מאוד בעייתי ומכסה ליעדים ,
     חברות תעופה וסוכני נסיעות ספציפיים.
     כך שהסיכוי לרכישת ביטוח מכל סיבה כמעט ובלתי אפשרי.

11.במידה ונגרם ארוע רפואי קל ויותר מכך יש ליידע אותי באופן מיידי,
     תפקידי לתווך בתהליך ולגרום לחברת הביטוח לשלם ולסייע גם
     מעבר לתנאי הפוליסה.

12.להזכירכם עלות הביטוח זהה ברכישה ישירה מול חברת הביטוח,
     דרך האינטרנט או באמצעותי לכן במידה ומעדיפים הפעלה מקצועית
     ומהירה ונטילת אחריות מלאה על חברת הביטוח ,פנו אליי ואדאג לטפל
     בהפקת פוליסה עבורכם.

13.יש לבטח עד 180 יום לפני יציאה מהארץ-חשוב מאוד לאחר רכישת כרטיס
     הטיסה ליצור עימי קשר ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.
     במידה וישתנה מצבכם הרפואי מרכישת הכרטיס ועד יציאתכם לחו"ל
     (אשפוז,מיון וכיוב')חברת הביטוח לא תכסה אתכם בגין ביטול הנסיעה .

14.ממליץ להוריד לפני יציאה מהארץ אפליקציית pocket ,
     אפליקציה שניתן דרכה להטעין את כרטיס הפספורטכארד,להאריך תקופת הביטוח ועוד...

15.חלק קטן מהאזרחים ולרוב מבוגרים עדיין רוכש ביטוח באמצעות חברות
     הביטוח דרך קופות החולים.
     ב-95% מהמקרים נרכש עבורכם ביטוח שאינו מותאם אישית ואינו מכסה
     בגין מצב רפואי קיים.

     אציין שמי שרוכש ביטוח דרך קופת חולים ,חברת הביטוח אינה מודעת למצבו הרפואי ,
     לתרופות שנוטל ולהיסטוריה הרפואית .

     הביטוח שאני מציע מכסה כל אדם בכל גיל ובכל מצב רפואי.



נסיעה טובה ומהנה